Grafisch zakelijk - huisstijl - logo, briefpapier, een website, producten en verpakkingen vormen de identiteit van het merk als geheel

Huisstijl
Het beeld van jouw bedrijf

Een huisstijl bestaat uit een scala van van visuele elementen, die jouw bedrijf vertegenwoordigen. Onder andere een logo, briefpapier, een website, producten en verpakkingen vormen de identiteit van het merk als geheel.

Door het vaststellen van richtlijnen voor bijvoorbeeld kleur, vorm, lettertypen, afmetingen en fotografiestijl, wordt de identiteit of het ‘beeld’ van je bedrijf herkenbaar. Ik help je daarbij!

Wil je graag een huisstijl laten ontwikkelen, of heb je al een huisstijl, maar is het nodig deze te herzien of aan te laten passen? In een persoonlijk gesprek hoor ik graag je plannen en ideeën. Daarbij kijken we samen naar je doelstelling, je verwachtingen, het beschikbare materiaal en budget.

Maatwerk

Het ontwerpen van een huisstijl is maatwerk. Vraag een offerte aan voor de huisstijl die jij nodig hebt!

Laten we beginnen!

Je hebt een design nodig, je weet wat ik voor je kan doen en je hebt mijn werk gezien. De volgende stap? Laten we beginnen! Als je meer informatie wil, een vraag hebt of eerst gewoon wil kennismaken, dan hoor ik graag van je! Ik beantwoord elke vraag die je hebt over het proces, de mogelijkheden of de prijsstelling.